REGULAMIN KONTA

Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r. i dotyczą Konta użytkownika związanego z Platformą EDU oraz działalnością clintara_nika Cordeo Attitude PK PAWEŁ KICIŃSKI.

Spis Treści

Definicje

  1. Pojęcia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:

    1.       Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Platformy EDU (usługa), dzięki której Kupujący może założyć na Platformie EDU swoje indywidualne konto, przez które będzie miał dostęp do płatnych i bezpłatnych materiałów edukacujnych.
    2.       Kupujący – każdy podmiot wykupujący dostęp do materiałów edukacyjnych na Platformie EDU.
    3.       Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany. Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca z Usługodawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1
      stycznia 2021 r.).
    4.       Usługodawca – PK PAWEŁ KICIŃSKI, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PK PAWEŁ KICIŃSKI, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 9720623461, nr REGON 385122957, Esterpole 3a, 63-112, Brodnica.
    5. Platforma EDU – serwis sprzedażowy online, za pomocą którego Usługodawca świadczy usługi edukacyjne drogą elektroniczną, w tym przede wszystkim prezentację Produktów, składanie zamówień, zawieranie Umów na odległość oraz dostęp do Treści cyfrowych, prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.clintaranika.pl

    6. Strona – strona internetowa dostępna pod adresem www.clintaranika.pl / platforma społecznościowa Facebook/ Instagram/ TikTok pod adresem https://www.facebook.com/clintaranika, https://www.instagram.com/clintara_nika/ www.tiktok.com/@clintara_nika

    7. Produkt — zamiennie używane w niniejszym Regulaminie również jako Treść cyfrowa lub Produkt elektroniczny – plik lub pliki w formie cyfrowej, w szczególności kursy online, ebooki i inne treści cyfrowe nieutrwalone na trwałym nośniku i udostępniane przez Sprzedawcę na Platformie Edu / na Stronie.

    8.        Zastosowanie mają również definicje dostępne w Regulaminie Platformy EDU
  2. Kontakt z Usługodawcą

    1. Adres pocztowy: PK PAWEŁ KICIŃSKI Esterpole 3a, 63-112, Brodnica
      Adres e-mail: kontakt@clintaranika.pl
      Telefon: 600 946 310

     

  3. Wymogi techniczne

    1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
      – aktywne konto e-mail,
      – urządzenie z dostępem do Internetu,
      – przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies.

  4. Konto

    1. Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.

    2. Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego na Platformie EDU, sprawdzenie statusu zamówienia, dostęp do produktów online czy samodzielna edycja danych Kupującego.

    3. W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz zakupowy.

    4. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Usługodawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie.

    5. Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.

    6. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Usługodawcy na adres e-mail: kontakt@clintaranika.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta, oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta. Należy pamiętać, że rezygnacja z konta wiąże się z utratą dostępu do bezpłatnych i płatnych materiałów edukacyjnych Platformy EDU.

  5. Reklamacje


    1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail kontakt@clintaranika.pl.
    2. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

    3. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
    1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
  6. Dane osobowe

    1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę w związku z zapisem na Newsletter jest Usługodawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej na Stronie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.

    2. Celem przetwarzania danych Usługobiorcy jest wysyłka Newslettera. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Usługodawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

    3. Podanie danych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do prowadzenia konta. Niepodanie danych oznacza, że Usługodawca nie będzie mógł świadczyć tej usługi.

    4. Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, w którym:
      1. Konto zostanie usunięte przez Kupującego lub Sprzedawcę na żądanie Kupującego
      2. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Usługobiorcę lub Usługodawcę, związanych z Kontem;
      3. zostanie przyjęty sprzeciw Usługobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Usługodawcy,
       – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.

    5. Usługobiorcy przysługuje prawo żądania:
      1. dostępu do swoich danych osobowych,
      2. ich sprostowania,
      3. usunięcia,
      4. ograniczenia przetwarzania,
      5. przeniesienia danych do innego administratora, a także prawo:
      6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Usługobiorcy – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
      7. W celu realizacji swoich praw, Usługobiorca powinien skontaktować się z Usługodawcą.
      8. W przypadku gdy Usługobiorca uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Usługobiorca może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  7. Postanowienia końcowe

    1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Konta lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.
    2. Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera lub założenia Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
    3. W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.
    4. W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy: kontakt@clintaranika.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
    5. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
    6. Umowa o świadczenie usługi Konta zawierana jest w języku polskim.
    7. W przypadku Usługobiorcy niebędącego Usługobiorcą uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
    1.