REGULAMIN KONTA
Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy uprzywilejowanego mają zastosowanie do umów zawartych od dnia 1 stycznia 2021 r. i dotyczą Konta użytkownika związanego z Platformą EDU oraz działalnością clintara_nika Cordeo Attitude PK PAWEŁ KICIŃSKI.
Spis Treści
Definicje
Pojęcia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
- Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Platformy EDU (usługa), dzięki której Kupujący może założyć na Platformie EDU swoje indywidualne konto, przez które będzie miał dostęp do płatnych i bezpłatnych materiałów edukacujnych.
- Kupujący – każdy podmiot wykupujący dostęp do materiałów edukacyjnych na Platformie EDU.
- Kupujący uprzywilejowany – Konsument lub Przedsiębiorca uprzywilejowany. Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca z Usługodawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego (definicja obowiązuje dla umów zawartych od dnia 1
stycznia 2021 r.). - Usługodawca – PK PAWEŁ KICIŃSKI, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PK PAWEŁ KICIŃSKI, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 9720623461, nr REGON 385122957, Esterpole 3a, 63-112, Brodnica.
Platforma EDU – serwis sprzedażowy online, za pomocą którego Usługodawca świadczy usługi edukacyjne drogą elektroniczną, w tym przede wszystkim prezentację Produktów, składanie zamówień, zawieranie Umów na odległość oraz dostęp do Treści cyfrowych, prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.clintaranika.pl
Strona – strona internetowa dostępna pod adresem www.clintaranika.pl / platforma społecznościowa Facebook/ Instagram/ TikTok pod adresem https://www.facebook.com/clintaranika, https://www.instagram.com/clintara_nika/ www.tiktok.com/@clintara_nika
Produkt — zamiennie używane w niniejszym Regulaminie również jako Treść cyfrowa lub Produkt elektroniczny – plik lub pliki w formie cyfrowej, w szczególności kursy online, ebooki i inne treści cyfrowe nieutrwalone na trwałym nośniku i udostępniane przez Sprzedawcę na Platformie Edu / na Stronie.
- Zastosowanie mają również definicje dostępne w Regulaminie Platformy EDU
Kontakt z Usługodawcą
Adres pocztowy: PK PAWEŁ KICIŃSKI Esterpole 3a, 63-112, Brodnica
Adres e-mail: kontakt@clintaranika.pl
Telefon: 600 946 310
Wymogi techniczne
Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
– aktywne konto e-mail,
– urządzenie z dostępem do Internetu,
– przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies.
Konto
Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego na Platformie EDU, sprawdzenie statusu zamówienia, dostęp do produktów online czy samodzielna edycja danych Kupującego.
W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz zakupowy.
W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Usługodawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie.
Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Usługodawcy na adres e-mail: kontakt@clintaranika.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta, oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta. Należy pamiętać, że rezygnacja z konta wiąże się z utratą dostępu do bezpłatnych i płatnych materiałów edukacyjnych Platformy EDU.
Reklamacje
1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail kontakt@clintaranika.pl.
2. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
3. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
1. mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
2. pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
3. bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
4. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.Dane osobowe
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę w związku z zapisem na Newsletter jest Usługodawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Usługodawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej na Stronie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
Celem przetwarzania danych Usługobiorcy jest wysyłka Newslettera. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Usługodawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Podanie danych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do prowadzenia konta. Niepodanie danych oznacza, że Usługodawca nie będzie mógł świadczyć tej usługi.
Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, w którym:
1. Konto zostanie usunięte przez Kupującego lub Sprzedawcę na żądanie Kupującego
2. ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Usługobiorcę lub Usługodawcę, związanych z Kontem;
3. zostanie przyjęty sprzeciw Usługobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Usługodawcy,
– w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.Usługobiorcy przysługuje prawo żądania:
1. dostępu do swoich danych osobowych,
2. ich sprostowania,
3. usunięcia,
4. ograniczenia przetwarzania,
5. przeniesienia danych do innego administratora, a także prawo:
6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Usługobiorcy – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
7. W celu realizacji swoich praw, Usługobiorca powinien skontaktować się z Usługodawcą.
8. W przypadku gdy Usługobiorca uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Usługobiorca może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Postanowienia końcowe
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Konta lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.
- Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera lub założenia Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
- W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.
- W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy: kontakt@clintaranika.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
- Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa o świadczenie usługi Konta zawierana jest w języku polskim.
- W przypadku Usługobiorcy niebędącego Usługobiorcą uprzywilejowanym, sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.